W Urzędzie Miejskim Trzcianki odbyło się spotkanie z przedstawicielami Fundacji Partycypacji Społecznej i Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach wdrażania projektu "Mobilny Urzędnik".
"Mobilny urzędnik" to ponadnarodowy projekt realizowany w ramach którego gminy z całej Polski wdrażają nowe rozwiązanie odpowiadające na potrzeby mieszkańców o specjalnych potrzebach. Pracownicy urzędów dotrą do osób, które do urzędów dotrzeć nie mogą.
Usługa wykonywana jest na terenie gminy Trzcianka i dedykowana dla osób o specjalnych potrzebach: osób w wieku 65+, osób zależnych 15+, osób z niepełnosprawnościami, opiekunów faktycznych osób zależnych, opiekunów pieczy zastępczej.
Załatwienie spraw za pośrednictwem mobilnego urzędnika dotyczy wyłącznie spraw pilnych, niecierpiących zwłoki, w przypadku gdy mieszkaniec faktycznie nie może dotrzeć do Urzędu.
Zgłoszeń można dokonywać telefonicznie pod nr tel. 67 352 73 25, mailowo na adres: [email protected] oraz za pośrednictwem osoby trzeciej (członka rodziny, opiekuna faktycznego).
Jeżeli jesteś osobą, która nie jest w stanie dotrzeć do naszego urzędu, przypominamy o możliwości skorzystania z usługi "Mobilny Urzędnik".
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz