Urząd Miejski Trzcianki jest uczestnikiem projektu w fazie testowaniu modelu "Mobilny Urzędnik". Celem tego etapu jest wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta.
Usługa wykonywana jest na terenie gminy i dedykowana dla osób o specjalnych potrzebach: osób w wieku 65+, osób zależnych 15+, osób z niepełnosprawnościami, opiekunów faktycznych osób zależnych, opiekunów pieczy zastępczej.
Załatwienie spraw za pośrednictwem mobilnego urzędnika dotyczy wyłącznie spraw pilnych, niecierpiących zwłoki, w przypadku gdy osoba faktycznie nie może dotrzeć do Urzędu.
Zgłoszeń można dokonywać telefonicznie pod nr. tel. 67 352 72 80, mailowo na adres: [email protected] oraz za pośrednictwem osoby trzeciej (członka rodziny, opiekuna faktycznego).
Jeżeli jesteś osobą, która nie jest w stanie dotrzeć do naszego urzędu - zapraszamy do skorzystania z usługi Mobilny Urzędnik!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz