OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami. Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z Darią Zawiałow - ambasadorką OSHEE - oraz Braćmi Kacperczyk. Efektem tej kreatywnej współpracy jest wyjątkowa premiera Live sesji utworu „TOM YUM”, która zadebiutowała 27 czerwca 2025 roku. Projekt, realizowany z udziałem OSHEE jako producenta, nie tylko celebruje autentyczne emocje, ale również towarzyszy premierze witaminowej lemoniady OSHEE w nowej, designerskiej butelce.
27 czerwca 2025 r. premierę miała wyjątkowa Live sesja Darii Zawiałow i Braci Kacperczyk, podczas której fani mogli usłyszeć nową wersję utworu „TOM YUM”. To połączenie kreatywności, autentyczności i świeżego spojrzenia na muzykę. Bracia Kacperczyk nie tylko dołączyli do projektu, ale specjalnie na tę okazję dopisali nową zwrotkę, tworząc niepowtarzalną wersję znanej już piosenki.
„Współpraca z OSHEE to dla mnie coś więcej niż rola ambasadorki - to możliwość serwowania słuchaczom nowych muzycznych niespodzianek. Przez ostatnie miesiące zrealizowaliśmy wspólnie teledysk do utworu „Dziewczyna Pop”, który został zarejestrowany w Miami. Marka OSHEE wsparła również najważniejszy klip w moim życiu - klip do „Ballady o Niej”, który został zrealizowany w Nowym Jorku. OSHEE jest także głównym patronem koncertu pod PGE Narodowym. Do grona magii, którą tworzymy razem dołącza dziś live sesja do utworu „Tom Yum”, z udziałem braci Kacperczyk - moich wspaniałych kolegów. Bardzo się cieszę, że przyjęli moje zaproszenie, bo choć ten numer nigdy nie był typowany na singla, zyskał ogromną sympatię słuchaczy. Bracia napisali niesamowitą zwrotkę, która stała się dopełnieniem utworu. Kto wie, być może zgodzą się na występ wraz ze mną i zespołem, w wersji już całkowicie live, siódmego września w Warszawie dla blisko piętnastu tysięcy osób” - mówi Daria Zawiałow, ambasadorka OSHEE.
OSHEE zaprosiło Braci Kacperczyk do tego projektu, stawiając na ich oryginalne brzmienie i autentyczność, które doskonale rezonują z wartościami marki.
„Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować ten projekt razem. Zostaliśmy zaproszeni do muzycznego świata Darii i od razu poczuliśmy, że to naturalne połączenie. OSHEE dało nam przestrzeń, żeby zrobić to po swojemu, a efekt? Jest totalnie nasz” - podkreślają Bracia Kacperczyk.
Link do utworu: https://youtu.be/I2_JV9nXyRo
W teledysku można także zobaczyć lemoniadę witaminową OSHEE - produkt, którego opakowanie właśnie przeszło metamorfozę. Lemoniady w nowej odsłonie to połączenie świeżości, funkcjonalności i nowoczesnego designu. Butelka o unikalnym kształcie, z tłoczonym logotypem OSHEE oraz metalizowaną etykietą, przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Duże, soczyste owoce podkreślają smak i lekki charakter produktu. Lemoniady dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch bez dodatku cukru. To kolejny krok w rozwoju portfolio marki, skierowany do konsumentów, którzy poszukują napojów nie tylko funkcjonalnych, ale też wpisujących się w ich styl życia.
„W działaniach jakie podejmujemy w OSHEE od lat stawiamy na autentyczność i emocje. Chcieliśmy stworzyć projekt, który będzie prawdziwy - zarówno w warstwie muzycznej, jak i wizualnej. Daria Zawiałow i Bracia Kacperczyk to osobowości, które przyciągają energią, dlatego tak świetnie wpisują się w filozofię naszej marki, ale i klimatu lemoniad witaminowych OSHEE - towarzyszymy ludziom w ich codziennych, ważnych momentach. Cieszymy się, że to właśnie z nimi możemy zaprezentować nową formę lemoniad, która bezpośrednio nawiązuje do naszej ikonicznej butelki 555 ml” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor Marketingu OSHEE.
Współpraca obejmuje kampanię 360°, w której skład wchodzą działania digital, kampania TV, emisja w kinach oraz outdoor w największych polskich miastach. Producentem wykonawczym klipu jest dom produkcyjny LEMON.
OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w ponad 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
Źródło informacji: OSHEE
Jednogłośne absolutorium i brak wotum zaufania
Jako mieszkaniec, który naprawdę interesuje się sprawami gminy i ogląda wszystkie sesje, uważam, że Rada Miejska pokazała charakter i odpowiedzialność. Wstrzymanie się od przyznania wotum zaufania to nie akt złośliwości, tylko sygnał, że radni nie są od klepania wszystkiego, co burmistrz powie, tylko od kontrolowania i dbania o interes mieszkańców. Co ważne – radni jasno uzasadnili swoją decyzję, więc nikt nie może powiedzieć, że to było bez podstaw. Nie chodzi o robienie polityki, tylko o uczciwość wobec nas – mieszkańców. W końcu to rada ma patrzeć władzy na ręce. Brawo za odwagę i jasne pokazanie, że gmina jest najważniejsza. A swoją drogą – artykuł jest mocno stronniczy i wygląda na napisany przez sam Urząd Miasta albo na jego zlecenie, więc dobrze, żeby mieszkańcy znali też drugą stronę. Zachęcam wszystkich, żeby obejrzeli nagranie z obrad sesji i sami wyciągnęli wnioski.
Mieszkaniec Wielenia
11:20, 2025-07-02
Jednogłośne absolutorium i brak wotum zaufania
Art jednostronny pusany na zamówienie burmistrz. Autor zapomniał napisać że 2024 to kolejne kredy, bezprawne premie 3600zł co miesiąć, złozenie wniosku do Wód Polskich o drastyczne podwyżki wody, chęć nałożenia maksymalnych podwyżek podatku - najlepiej wszystko na maxa, podwyżka wynagrodzenie burmistrz na maxa, niechęć do naprawy drabiny w OSP
Obywatel
15:12, 2025-07-01
Jednogłośne absolutorium i brak wotum zaufania
To jakaś schizofrenia radnych😮
?
12:05, 2025-07-01
Skarbówka zlicytuje Twój majątek
tu komornik!
puk! puk!
10:10, 2025-05-14