DAF XF 480 to ciężkie wozidło, które zostało docenione za swoją niezawodność, wydajność i komfort. Napędza ją 12,9-litrowy silnik PACCAR MX-13 o mocy 480 KM. Model ten jest idealny do transportu długodystansowego ze względu na wysoki moment obrotowy i oszczędność paliwa.
DAF XF 480 stał się popularnym wyborem wśród firm transportowych i kierowców ze względu na połączenie mocy i komfortu.
Kierowcy zauważają, że nowa konstrukcja kabiny jest znacznie wyższa i szersza, co poprawiło komfort. Wewnątrz R 450 ma wszystko, czego potrzeba do wydajnej pracy i relaksu: klimatyzację, niemal bezgłośny autonomiczny system ogrzewania, lodówkę (dużą, ale bez zamrażarki), system stereo i przesuwaną dolną koję. Ważną zaletą jest również duża liczba szuflad i schowków, co jest szczególnie cenne podczas długich podróży służbowych.
Pozytywnie należy ocenić dodatkowe systemy bezpieczeństwa:
Sterowanie światłami i reflektorami znajduje się teraz na drzwiach, co zwiększa wygodę, choć istnieją obawy, że po otwarciu na panel dostanie się wilgoć.
Nowe technologie ułatwiły prowadzenie pojazdu. Scania R 450 pewnie pokonuje wzniesienia i zjazdy, dzięki czemu jest nie tylko ekonomiczna, ale także przyjazna dla kierowcy.
Volvo FH 500 z dwusprzęgłową skrzynią biegów I-Shift oferuje doskonałą oszczędność paliwa i łatwość prowadzenia. Pojazd jest napędzany 13-litrowym turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym D13K (Euro 6), który rozwija moc 500 KM i maksymalny moment obrotowy 2500 Nm. Taka konfiguracja zapewnia doskonałe wyniki w zakresie zużycia paliwa. Dwusprzęgłowa skrzynia biegów I-Shift Dual Clutch ma dwa wały wejściowe, co umożliwia zmianę biegów bez przerywania przepływu mocy. Jest to szczególnie przydatne na trudnych odcinkach drogi, poprawiając stabilność kierunkową i oszczędność paliwa.
Średnie zużycie paliwa wynosi 26,9 litra na 100 km, co stanowi znaczną oszczędność paliwa. Samochód okazał się łatwy w prowadzeniu i ma doskonałe właściwości techniczne.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz